jag är helt klart bäst..

Jaa, fick då ett underbart uppvaknande idag.. ett cigg pack och sanna hoppar omkring med en pizza -.- , och tror de lockar mig att kliva upp?. men nejnej de gjorde de inte så jag fortsatte sova! och när jag väl kliver upp så får jag inte ens gå duscha för sanna, för hon tycker jag segar så jävligt. men till slut tänkte jag " varför ska jag lyssna på henne? =D ". ja gör ju som sagt var som jag själv vill nu mer. men om de tog länge än tio minuter så skulle hon låsa upp dörren och komma in. så de var lika bra att skynda sig, för helt seriöst hon hade gjort de! säger hon att hon ska någonting, så gör hon de. Sen blev de iaf makeup time. kände mig inte på humör till de, eftersom typ allt mitt smink är slut, men som tur så har mamsen lagt in pengar åt mig. ja iaf så knata vi upp till Agge en sväng och gick sedan på konsum för Agge " skulle handla", såg ganska kul ut. eftersom att hon bara sprang runt =). Och nu så har Elli fixat min blogg, blev mkt nöjd också! :)

thihi men nu ska jag.. göra någonting annat helt enkel, haD. PussFuckingHejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0