Jag verkligen hatar julen!

hojja vilken hemsk dag! vaknade typ ETT, och hoppa in i duschen, fixade mig lite.. och ja, vem bryr sig. iaf så for vi till tjotti, till pappas moster. var verkligen JÄVLIGT kul!, bara massa stress och usch!!. så åt vi äcklig jävla mat! och åt knappt ngt eftersom jag har börjat med min naturdiet. och jag SKA! gå ner MINST 10kg innan sommarn! och så äre bara. eller ja de var väl ganska kul att träffa Vicky och sötungen Wilmer, haha moppsig unge dedär!. så har jag suttit och chilla i soffan med världens bästa bror, satt och lyssna när han spela gitarr!, de är han fan i mig jävlig grym på! (: , nånå sen gick jag och satt min i bilden och moppsade för mig själv ist, satt och lyssna nån gamal jävla skiva med metallica. nå men den funkade iaf. sen for vi och hämtade sanna (Y), de var de bästa på hela dagen :p. haha så fick jag min julklapp av henne (Y). och hon fick sin, HAHA bantning grejjor! kände faktiskt mig ganska elak, men de var hon som velade ha de! xD. och jag själv fick typ...... INGENTING! eller jo, men kommer inte ihåg vad. men fått massa grejjor av mammsen, så måste ju faktiskt åka till henne snart ;p.

sen har jag kommit fram till att Sanna har förjävligt stora öron! så jag har suttit här och mobbat sönder henne, men hon säger att jag ser gravid ut OCH har spetsig näsa :(. varför säger hon så?!?!?! ;o. sen  kännde jag att jag måste nog slå henne. och de kom jag fram till när vi satt  och rökte.. och de blev rakt i pillan på henne! :O, asså jag höll ju på dö av skratt! för hon fick nå jävla ryck och fölg på mig x). Jaa fyfan så kul man kan ha med henne! de är fan sjuk hur jävla underbart dum i huvet hon är! (: <3

jo btw bilder från denna värdelösa dag. finns på bdb elr pixbox.. dock inte just nu ;)

bilddagboken.se 0hshiit
pixbox.se : Superstaar

haha simma lugnt ;D. pussfuckinghejs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0