Idus & Fridus på uppdrag!

Ett mycket viktigt uppdrag har jag och idus utfört igår!
Gick hur bra som helst :) Men idus blev lite rädd när vi var på G till en inspektion i sandviken, för de knakade hon hon trode att någon kom in! och när jag nu säger in trode hon att någon kom in i hennes traktor fast vi låste dörrarna! :D Ska även vara med mitt lilla psykfall idag också! <3 (Y)

Men eftersom att detta uppdrag var ett hemligt så kan jag tyvärr inte avslöja mer :(.
De som hände igår, stannar mellan Fridus & Idus! :)

Fanns inte så mkt att skriva så kan ju berätta att jag just har blekt mitt hår! (Y)
blev rikigt bra för att vara andra gånge, de mästa i håret är ljus gult och vitt :)
och nu blev de här inte så mkt mer intessant såååååå nu ska jag kilivippsa! :D
Pussssfuckinghejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0