SexyBitch!

Mmh, ännu en misslyckad färgning! Mitt hår gillar inte mig, de vill inte vara med mig, de lyssnar inte, de hatar mig! Avfärgade mitt hår från mörkbrunt och Ellinor tyckte jag såg ut som en "råtta utan päls" iofs ganska gulligt troligen bättre än att se ut som en skalad morot :). de är precis, exsakt samma färg på mitt hår som de är på en morot när den är skalad! Men förhoppningsvis för Sanna pengar imorgon, och hon är ju så söt, så hon ska köpa en blekning till mig. För jag ska ha blondt hår! och så är de med den saken! Jag vill inte se ut som en morot!
Men jag kom ju på att jag ser ju faktiskt ut som en riktig jävla bitch i blont hår o de är inte så bra! eftersom jag är så snäll så =). but, good girls do bad things! nånå idag har jag då iaf lysckats få Sanna till att göra en facebook o.O Men bara om jag lovade att ingen kunde bli vän med henne och ingen visste att hon hade en xD. så jävla cp människa! :D. Och nu helt plötsigt känner jag mig deprimerad igen.. mitt hår! mitt jävla hår! :O nåfan har man häldre gult/blond än ORANGE! :O

" här kommer Pippi Lånsstrump, tjollahopp tjollahej tjollahoppsan-sa, ja här kommer Pippi Långstrump. ja här kommer faktiskt jag.. :'( " *SNYFT*

Pusssfuckinghej på er alla :)


Kommentarer
Postat av: Verro

HAHAHA en råtta utan päls xD

f1 gay:D

2010-02-19 @ 12:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0