20 januari

Intresset för att satsa på ett mvg i matte börjar komma tillbaka, var helt hjärndöd ett tag, men är helt inne i de igen! Jag vet till och med själv att jag kan få ett mvg i matte, hur lätt som helst! säger dessutom lärarna ;). nåväl, jag fick vara utan Ellinor idag, men gick väl rätt så fint ändå, men nå var de ju tomt. jag och frida har haft värsta dryga samtalet också xD, vi fattade ju inte ens själv va vi pratade om, så de blev typ " de gillar vi" xD
jag har faktiskt skött mig på alla lektioner idag! till och med skrivt upp engelska & svenska läxan, problemet är bara att jag glömde dom i skåpet. När jag väl slutade och kom hem, somnade jag i min fars säng! men sanna ringde och störde mig. och hon velade vara med mig så blev ju inte ensam hela dagen :). så for jag till gällka, träffade Nattis & Hanna vid bussen, plus Diva&Donna :). och snart så flyttar Fnattisen till bmg, (Y)
deeeeeeeeeee gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0