jag kommer aldrig säga att jag är normal!

Tosdag:Hela torsdagen spenderades med Ellinor Nilson - sov hos henne också.  Jag fick ju som varnligt någon sjuk ide, och den där iden var ju att gå med klackes skor & legging. så de gjorde vi, och kul hade vi också på kvällen när vi skulle sova ;D. typ värsta sex samtalet, och elli velade att jag skulle hålla på med hennes hår, som jag fick till hål & tår, så vart ju lite smått äcklad. vi färgade ju varandra hår också, fint vart de ju inte heller, väldigt fläckigt!
men iaf dagen före så åkte vi buss till gällka från skolan, när vi var på väg till bussen och var på gångstigen så okte just bussen förbi, och elli sprang efter den, och jag gick, kände mig inte stressad ;). när jag var halv vägs ser jag att hon gick in på bussen, så blev jag sur och trode hon skulle dissa mig! så jag började gå tillbaka, sen så när jag kollade bak ser jag nå jävla judar som springer som pingviner mot bussen, och då började jag också, började tänka på hur de ser ut om man springer själv i full panink. och just när jag sprang förbi bussen, började jag as garva, och även när jag kom in på bussen, satt fullt med folk där, och jag stod och garva sen ser man elli länge bak, där sitter hon och håller på dö xD. på väg hem från gällivare fick vi också springa till bussen -.- . senare på kvällen skulle vi tillbaka till gve men då behövde vi inte springa till bussen, men de fick där imot när vi skulle hem -.-. Samma sak på morgon på G till skolan, i klackeskor, " jaa men nu blir de nog inte som igår, jaaa då ser man bussen komma där xD då vare ju bara att springa igen xD. Hahaha hooj, så sjukt underbar Pellinor är! <3

Vi två blev en: Vi kom fram på msn att vi skulle bli tillsammans & de kommerut genom facebook xD.
Men ifredags förlåvade vi oss efter att ha varit i ett seriöst förhållande en vecka, och nästa fredag blir de bröllop ;).

Fredag - party all night long.
utgång med Sanna & Agge. träffade Ronja wiklund också, och vi råkade inte göra sönder massa ljus lyktor ;)
fan så mkt jag och sanna har dansat! ;O. de är ju näsan sjukligt!
vi tvingade robin att dansa med oss också! :D. de var där i mot väldigt kul! sen träffade jag min bror också! :D. men tappade bort min telefon :'(. fast ante hittade den så fick tillbaka den! :D :D :D. deeeeeee gillar vi! :p
har för mig att jag och ida hade VÄLDIGT kul igår också xD. kan ju säga att vi hade många ögon på oss och folk velade vara med och var avis ;) vi fick inte heller gå in på toa sammtidigt xD tack vare den där grejen x). kul som fan! =D. HAHA sen gick jag,sanna, jocke & alex hem till mig för ingen fick vara kvar hos ante, och sen har vi sovit 3 pers i min säng! ;O. fattar inte ens själv hur vi har fått plats xD men har då iaf haft sannas fötter upp körda i pillan (Y) xD.

men nu ska jag kilivippsa i väg ;).     pussssfuckinghejs ;D



Kommentarer
Postat av: ellinor

Men fridolf är så mycket underbarare <3 :)

2010-01-23 @ 22:36:50
URL: http://eeelliiinooor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0