elli, är du oskuld?

Man kan seriöst inte ha roligare än mig och elli. åker ständigt ut från lektonerna, iaf gunillas :D, HAHA " hångla får ni göra på rasten" kommer du ihåg? ;). och till alla er puckon som inte förstår så gjorde vi inte de (:
utan vi gick in på toan senare! ne men seriöst, så här vare ;). jag hade sagt någonting väldigt elakt om en i min klass, kan ju säga vad de var " dollar store". ingen kommer fatta vad de är, elle jo elli. och iaf när jag kollade bakåt så står hon ju bakom mig! :O. sprang i värdens panik och flög upp i ellis famn och glömde mitt lila huvud!. tycker faktiskt väldigt synd om mig själv då! ;(. så kom gunilla in, och sa " HÅNGLA FÅR NI GÖRA PÅ RASTEN!!"..... -.- . och då tänkte vi så här. fuck! nu måste vi vänta typ 30 sekunder! :O för de tar typ så länge innan vi blir ut skickade.. nåmen efter som där 30 sekundrarna så gick vi in på toan...... :D och där efter blir de heligstämplat! ;)

dagens händelse: Jag och min käre fru ellinor satt som varnligt och hade alvarligt samtal. men de förstöde yvonne -.- , för vi hade so. men efter halva lektionen så gick vi in iaf.  och satan i gatan ;D där hände de grejor! :D

För vi hade de där så kallade " so tolvan ". och yvonne sa " nu ska vi köra " so tolvan".
och då kännde jag ju att jag måste ju verkligen alltid öppna käften så då sa jag " neee, men de går ju inte, den har inget hål? -.- ". btw de här är för folk med ur kass humor! :p
och sen så satt jag och kollade åt högra håller ( in i väggen ). sen mitt i allt, vände jag mitt huve mot elli och sa " ÄRU OSKULD". OCH fyyyfan i helvete vilken ful jävla röst jag gjorde! och skrattade nå jävulskt!
men roligt var de ju iaf. tyckte dock inte yvonne.. för jag satt och kommenterade allt hon sa. tror inte hon höde de förutom när jag halv skrek " tror du jag bryr mig? :D " x). och har dessutom fotat henne också xD, men de visste hon inte, jaaa de man inte vet de lider man INTE av ;).

Elli?.. du vet när vi alltid är så söta i skolan och går hand i hand? (A)
det gör ingenting... så länge gunilla inte ser oss ;O


nåmen slut på de roliga! :D

pusssssssssfuckiiiiingggghejs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0