=)

Ja, eftersom de knappast är så många om läser min blogg, så kan jag ju i stort sätt skriva vad som helst.
tog just bort min bdb, vart väldrigt less på den, gamla bilder, och massa bilder på folk som varit mina vänner, inga minnen jag direkt vill ha kvar!, så jag har gjort en ny bdb användarnamnet är " carolinafs ". från och med nu, tänker jag inte lita på någon, utom Sanna & Ellinor!, och så äre med den saken. finns fan i mig ingen, som kan hålla käften om någonting här, gör mig väldigt less!, folk gör en massa saker, som dom sedan inte kan stå för! förjävligt dålig stil! de kan ju till exempel vara att man ska försöka göra rätt för sig och berätta sanningen?, men hur fan går de ihop om personen de handlar om ljuger?. då får man ju alla imot sig, och dom tror dessutom att man hittar på onödiga saker!. Sen så måste alla veta att inte en jävel ska komma och berätta för mig vad jag ska göra och inte göra, jag gör vad fan jag vill!, utan att någon ska öppna käften! visst! tyck och tänk vad ni vill, men håll de för dig själv, annars finns de en stor risk att du kommer få problem i livet, saken är den..  blir jag förbannad, så svartnar de! på riktigt! kommer inte ihåg vad jag har gjort, efteråt.

jag tänker inte alltid gå runt och tycka synd om andra, visst fan finns jag för mina vänner, men jag kan inte känna samma saker som dom, eftersom att jaa. jag är ju inte dom, de enda jag kan göra är att finnas där, när de behövs.  om de är så att jag gör fel någon gång, så öppna inte käften då heller - för jag vet vad jag gör!
att mista en vän, är inte de roligaste, nej de är de inte, jag har inte nått större problem med att folk inte vill vara vän med mig?, de gör de bara lättare för mig att välja ut mina riktiga vänner, OCH, OM jag säger förlåt, är de för att jag vill vara din vän!,

men nu ska jag ta en rök, sen kika en film, skönt att skriva av sig LITE! finns mkt mer, men de tänker jag inte skriva ut här, jag inte prata med någon, jag löser mina egna problem, nattinatti,

pussfuckinghejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulle då! :) älskar dig ♥

2010-01-04 @ 05:17:33
URL: http://eeelliiinooor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0