Fredag!


Har inte gjort så mkt idag varit med Hanna för de mesta. Vi har väl bland annat sprungit från mig till henne, och från henne till mig, ett antal gånger. sen blev de film senare på kvällen och sen MAAT! spydde iaf inte upp de den här gången (Y). och nu sitter vi hemma hos hanna i köket, men varsin dator, tog med min ;). och sitter och lyssnar på hennes mamma, haha fyfan de är kul ska ni veta! :D, hade också vela ha en kulig mamma ;(.Men de har jag ju ! ;D. Hannas lillasyster Diana har kalas imorgon, och hon ska ha massa lekar, gölligt :). Och så tog hon fram en cd skriva från " sweden rock festivalen " . och tyckte att 98orna skulle lyssna hård rock ; ) HÄFTIGT :d

blev inte så långt inlägg idag, nånå pussfuckinghejs ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0