hiv - jo jag är me ;D

Ja, kära läsare! har ni hört! jag har Hiv! -.-. och massa köns sjukdomar!
eftersom de här garanterat handlar om en visst grej, så kan jag ju säga ofta jag går och ligger med någon OM jag hade haft köns sjukdomar?, nåmen knappast! Finns säkert folk som hade försökt dölja sanningen igenom att skämta om de, men de gör inte jag, jag hade försökts prata om någonting annat än de! och inte gjort de till varldens största skämt! precis som den som har hittat på de!,
Kan ju passa på att säga att jag har hepatit a-ö också! :D
hahaha get a fucking life!
och nu till de viktigaste i hela inlägget ;)

Idag: blevs de söndags mys med Sanna. haft kudd-krig, bla. och samtalat om våran in flyttning i "nån" lägenhet till sommaren, hade blivit total katastrof, och när jag nu säger katastrof så påminner de mig om moster, hon hetter Katarina, kallas för Katti, de mesta hon gör blir till en total katastrof, vi kallar henne " Kattistrofen" ;D. haha, men hade fan varit kul att flytta till egen lägenhet!, ofta jag vill höra när Sanna nuppar på sina engångs ligg vaje dag? -.-. njaaaaa. de tror jag inte, nåmen Började bråka med min far här tidigare idag, han tycker jag är så jävla lat för att jag inte is gå ut med hans hund, orkar man inte gå ut med den så ska man fan inte heller skaffa en! men så iaf blev jag jävligt förbannad, och städade hela köket! Diskmaskinen funkade inte så har hand diskat allt! och inte var de lite heller, sen torkar bordet, förnsterbrädan, torkat skåpen,kylen o frysen, tagit ut allt från skåpen och gjort de välidigt fint! sen tände jag ljus, mysigt uta h-vete! ;). Men pappa började ju med mat just när jag vad klar, så nu ser de lika för jävligt ut igen -.-. väldigt snäll! nu är de bara mitt rum kvar! ligger kläder och skor över hela golvet! smink o sånt skit utspritt!, och ja fyfan! sen har jag ju mina läxor också! Men de får bli nån annan dag, för nu ska jag glo en film, sen sova, imorgon skola. sen umgås med dom bästa! EllinorNilsson & FridolfWennström! Deeeeee gillar vi! (Y)

ännu ett världs bäst inlägg ;D, Pusssssfuckinghejs






















Kommentarer
Postat av: snigelkott *;

d gillar vi massor ;)

2010-01-18 @ 04:32:50
URL: http://eeelliiinooor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0