mammasflicka.

Mammas lilla flicka vill hem till gällka igen. För de här var då inge kul, svin kallat ute inte nu för att jag ens har haft nå planer på att göra speciellt ute men, och sen ungjävlar som skiker! de jävla värsta jag vet. så jag säger bara PANG pang pang på de. och imorgon blir det att bada med mammsen, Hampus & Tuva-lie. ( jag tänker inte bada ) haha vad jag vet iaf.

Och nu så ska jag kanske klä på mig - haha aldrig! lät förjävligt jobbigt! ;D
nemen seriöst. väntar på att mamma ska åka på jobbet och att peter kommer hem, för jag tänker då fan inte vara med små barnen i huset! - för som skriker bara ;(. t.o.m roligare att vara med min andra bror hitler ( pontus ). men han ser faktiskt ut som hitler. han har umgåtts för mkt med min "mamma" Boffy ;). så han fick nån ide att klippa " tuppkam" igen ;). och när han inte har ställt den, så ser han ut som hitler ;D. haha


Menmen pusssssfuckinghejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0