nyår!

ganska kul kväll igår. började inte speciellt bra för jag och sanna hade ingen stanns att fara, och alla som hade lovat att umgås med oss dissade -.- , nånå men kommer bli kul att göra samma sak tillbaka (6). nåmen vi drack då iaf nån cider hemma hos mig, och gick sen till Elin, och sen gick vi till andreas tror jag han hette ^. sen for jag och agge till henke, så jävla fult när vi kom dit så satt jag mig i köket, och henke " man blir kåt av rödvin.. vill du ha? :D x). var typ de fulaste jag någonsin har hört, eller ja om man inte räknar med robins patetiska sms ;). jaaa och där träffade man massa kult folk iaf! , dock så var alla förbannade på varandra, och höll på skrika och var troligen väldigt nära på att klappa till varann ;). haha trevligt trevligt. for iaf och åkte bil en svänge med agge och hennes vänner (: var dock inte lika trevligt ;d. och jag delade TYDLIGEN ut "nyårs kyssar" . haha så gullig jag är (A).  agges ide men ändå! =D. sen när jag kom tillbaka så gick jag upp för ronja satt där och pratade i telefon, och jag ramlande ner från sängen (Y) -.-. SEN vart jag jävligt irriterand för jag började bli nykter ;). så jag gick hem, och där sov sanna! i min säng! =(. men hon vaknade och såg lite ner pundad ut.

Haha sen kom keiso, och tog ett glas vin med pappsen, och pappa var i köket. och då säger vi så här när jag och keiso sitter i vardis.

keiso: förlåt conny, för att jag kommer hit i fyllan...
conny/pappa: nå är de lugnt, ta de lugnt och drick vin!
keiso: vaa?????????
conny/pappa: det är ingen fara, drick vin och ta de lugnt!!
keiso: VVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAA??
Frida/jag: DRICK VIN OCH HÅLL KÄÄFTEN!?!?!?!!!?!?!?!?!?!??!?

var lite smått irriterad... FAKTISKT! ;)
Men när jag tänkte på hur de lät, så började jag as garva :D

och när lilla-fridus skulle sova, med min älskling, sanna. så kom jag på att jag har förjävligt liten säng! och så jaa så la vi oss där, och båda vände sig, så jag ramlade ännu en gång från sängen -.- men la mig där igen! :D, och sen kom vi fram till att vi låg " röv mot röv" x), sannas reaktion var "huuuum håll käften jag ska sova!" och jag började as garva igen och så klart ramlade igen =(.

och just när jag höll på somna, så ringer fröken wiklund och frågar om hon får sova hos mig, klart hon gick de... frågan var bara vart! x), men tydligen funkade badkaret helt utmärkt :). nää, skoja han ramlade bara i de, och hennes berg av mat, glömmer man fan i mig aldrig, höll på garva ihjäl mig när jag kommer in i köker..

frida/jag: HAHA! men vafan ronja! x)
Ronja: jag är hungrig :D
frida/jag/: joo. jag ser de -.-
Frida & Ronja : HAHAHAHAHAHAH!..... -.-

mmmh ronja, tack för all spagetti jag har i min säng, på väggarna, dörren och golvet =).
och allt salt i spilde ut i köket, får inte heller glömma att tacka dig för att du nästan fick mig att syp när du satt i typ 1dl salt i ett vatten glas och drack! :O. snuuuuuusk??????? =). eeeh jo! ;D

och ungefär så slutade kvällen för min del ;). och jävla de kommer bilder, iaf på ronja och hennes spagetti x).
haha fyyfan, pussfuckinghejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0