pappasflicka

Varit hos min älskade mamma sen i onsdags, kommit hem för nån timme sen, umgåtts med moster hela dagen, åkte dit vid 11, gick och la mig i soffan och somnade med gullebullen Disel. och h-vete jag blev kär också! hans ööööööron! jag höll ju på dö, gud så söta som var så mjuka, o ojojoj . vill ha dom - vill ha dom - vill ha dom! ;O. men inte fick jag dom :(. men jag tänker ta dom! för jag VILL ha dom!. men jag vill där imot inte ha hans bakdel i ansiktet igen, härligt upp vaknande.. men iaf så när jag vaknade så hade moster fått nån ide att vi skulle åka o fika, och så säger hon " ska du inte sminka dig?".  precis som att hon tyckte jag var ful utan =(. men jag sminkade mig iaf! sen for vi med hennes snygg bil till stor heden, gick först och luktade på massa parfymer, och vi såg ju inte heller att de var såna där pappes grejjor man kan spruta på och lukta på. så vi sprutade massa olika parfymer på oss -.- . så vi stank helt enkelt fjortis när vi gick och handlade massa nyttigheter åt moster lilla. träffade mor i kassan, jobbade förfullt! sen blev de att gå o käka på max, sen kaffe och rolig partstund med moster och mamma xD, har fan aldrig varit med om sjukare människor :D. haha jaa har då varit en kul dag iaf..

sen som tur var så träffade jag Johanna på tåget, så behövde ju inte sitta själv iaf, haha och när vi skulle byta platser, så hade jag stulit min brors mössa, och den båkade så när vi gick där så sa lilla " men johanna mina öron sticker ut! =( ", tänkte ju inte på hur de lät x), och folk stirrade på mig med en mycket mycket läskig blick.. ;S

Sen har jag fått veta att mina så kallade " vänner " och även en ovän, har varit hemma hos mig när jag inte har varit hemma, alltid kul att veta att dom tycker de är kul att umgås med min pappa -.- . men dom kunde ju inte kalla de att umgås, för en säger att dom skulle be han köpa cigg, den andra säger att dom blev " inbjudna  att käka" tvivlar jag stark på. varför skulle min pappa ljuga om de? och dessutom så säger sanna samma sak, hon var ju också med :p. men hon är den enda jag ínte är förbannad på, haha men jag var;D.  sen så var min drinkmix slut också (Y). men ska få en ny av agge fast de var mindre än halva kvar ;). känar ju faktiskt lite på de! så lite posetivt var de iaf med det.
kanske var onödigt att bli så in åt helvetes förbannad på dem? först bryde jag mig som inte, men när jag fick höra att ronja karlsson hade varit här, där gick jävla gränsen! vi satt i bilden, och sanna satt och berättade om allt :p. och när hon sa " jag, agge ronjaw och ronja karlsson var de" . så började jag skrika som ett jävla spykfall åt henne och pappa. asså jag säger då bara tur vare ju faktiskt för alla att inte jag var hemma, en av dom hade ju iaf haft en in slaget pannben ;).  tycker ändå de är dålig jävla stil mina vänner ska umgås med min pappa? hur jävla sickt är de inte? och han blir sur på mig för att jag blev förbannad på han, själv tycker jag inte att de är så speciellt konstigt att bli sur över en sån sak, hade jag varit med någons jävla föräldrar kan jag ju garantera er att de hade blivit ett jävla liv! blir de oftas om "jag" gör någonting, btw behöver ju inte ens göra någonting räcker ju med att bara vara i närheten av de som händer, så får man skiten, och alla säger " jaa men de här är ju gällivare". haha men vafan? de är väl bara att flytta om de inte passar? :D. del vis så är de väl ett stor fel på detta sammhälle, men ett stort jävla fel är folket som bor här! finns ju förfan ingenting annat än droger,sprit bråk och skitsnack!
Och vet inte hur jag kom in på att skriva om allt detta, har kanske bara lite att göra, eller så är de väl alla olika tankar som aldrig slutar snurra runt.
Gnatt,

 pussfuckinghejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0