taaaataaah! ^

insåg just att de var många som hade varit och snokat på min blogg, thihi så kanske fortsätter att skriva?
De ska jag allt ta en funderare på! ;). MEN, måste bara säga att jag än en gång färgat håret, och denna gången blev de, blont, och rött-rosa-lila, i under håret. sjukt nöjd! Men funderar på att färga något svart också..
Och efter sommaren ska jag ha svart överhår, och under, tunna slingor i orange,gult,rosa,lila,grönt,blått,rött,vitt osv osv.. kommer ju att kosta en del, om jag vill ha så länge. måste ju köpa massa färger varje gång jag ska  färga, men de kommer bli f1 nice ;). jag känner inte mig lika fffflllluuummmmiiiig idag som igår, därför blev de ett tråkigt inlägg, alltså vad har jag imot bloggar? :O. Hoj, jag bara klagar.. 
Därför,börjar jag avsluta min kväll och hoppar i sängen =)

Pussfuckinghejs! ;) 



håret är finare irl.
Men jag är ju förståss lika söt som alltid... (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0