im soooo sick!

Hoppas att jag inte åker på att bli riktigt sjuk nu!
Såg att Hanna hade skrivit någonting om "kraftig bihåleinflammation"!
Gissar att jag har det för att jag haft sjukt ont i huvet dom senare 4-5 dagarna, och fått ta 2 alvedon två eller tre gånger per dag. det hjälpte dock inte. Nästa problem är mitt öra! det började igår! och det slutar inte! Alla vet nog hur det känns att ha "lock i öronen"? Det här är värre! Det känns som att min hjärna håller på pressas ut! Inte Okej!
Och ingen cola får jag heller! Cola = löser alla problem! ;)
Men det finns inte så mycket att göra, mer än att hoppas på att det går över! :)

btw, vilken seg söndag! Jag har faktiskt tagit det lugnt hela helgen!
så börjar bli lite smått less. Skönt med måndag imon! o_O
Skola från 11:00 - 14:00 så ska inte klaga ;D

Pussfuckinghejs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0