Bara för att jag är less på detta tjat!

Sveriges största bloggare, Ja det är möjligt. Men det betyder väl inte att man är bättre än andra, och ska se ner på andra? Hörde Kissie säga i ett videoinlägg att alla små fjortisar härmar henne, elakt att kalla dom fjortisar, men jag förstår att dom ser ut som fjortisar om dom försöker lika henne. Kissie säger "varför kallar ni mig barbie och ni tycker att jag är så ful, ni vet barbie is perfect"
Det är möjligt, men Frida säger "barbie is perfect and plastic!"
Nog för att Kissie bara är en karaktär. Jag tror nog att det kan stämma, kollade ett klipp med henne och då verkade hon faktsikt som vilken människa som helst! Svårt att tro! Men jag fick faktiskt en chock!
Jag gillar henne inte, och jag ogillar henne inte. Känner inte henne, men jag vill inte göra det heller.
Hon finns, men inte för mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0