brööööst!

Hur fan ska jag kunna gå ner i vikt och ändå lyckas ha kvar mina bröst?
för jag vet min kära vän Sanna, har rasat i vikt och hon har ingen rumpa och inga bröst kvar!
Det skulle ju nu inte vara hela världen om mina pattar blev lite mindre. För att nu har dom ju blivit störra eftersom att jag har gått upp lite grann. Men jag går ner ganska fort. tror faktiskt att jag går upp av att röka. För minns när jag var hos morsan i luleå, då rökte jag inte på en heeeel vecka! o_O och så promenera jag och åt rätt och så där. När jag kom hem till gve igen så insåg jag att min mage var HELT platt. Det är den ju dock inte nå mer... Det är egentligen den enda som stör mig, någonting annat har jag inte problem med, eller jao. hade vela ha två strl mindre på byxor :)

Vilket trevligt inlägg.. om mina bröst. Men vafan? Det är ju min blogg! :D
Ha de bäst! pussfuckinghejs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0