Jag känner mig verkligen tvungen..! x)

Alltså seriöst, kan inte sluta flina för mig själv. Det är ju sjukt hur dumma folk är. Den är fan skämande, om jag ska vara helt ärlig! Alltså kan de vara så illa att dom faktiskt inte förstår? Men just de jag ska berätta är endast skrattretande.

Jag är då medlem på EC, alltså "emocore.se"
för tycker att facebook har blivit så otroligt värdelöst.

Men det var någonting jag skrev, och råka faila och göra ett mellanslag. men gud förbannat... Vilket liv jävla liv de var.
"hur kan man råka sär skriva de ordet?" "HAHA cherry_ 16 år.. blaabllaablaa". Ok..ej..? jag faila, FINE! men vad fan måste folk typ sitta och vara elaka för de? alltså jag förstår inte de är precis såna här gånger jag verkligen har lust att skjuta skallen av folk :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0