Tisdag! ;D

Undra varför det är dåligt väder så fort jag ska gå utanför dörren?
Irriterande, var hur som helst i skolan idag, sen skjutsa Vicky hem migvid 11. =)
Just när jag kom hem så for Pontus, och alla vet ju vad det betyder, musik.. på högsta volym! ;)
Njöt av min ensamma tid och tillslut bestämde jag mig för att chilla EN STUND, satt igång en film vid kanske fyra och somna, såå klaaart...! och vakna för ungefär en timme sedan, klockan var precis 20.55 kommer jag faktiskt ihåg! ;)
Var så trött så orkade inte ens prata i telefon, när pappa kom in och sa att vicky ringde, dock på pappas telefon ;D för jag har haft damp också så har ingen telefon :( Men ska försöka hitta någon som har en att låna. (:

Nu ska jag iaf ringa upp Vicky, sedan hoppa i duschen, sen blir det film och sängen! 
Pussfuckinghejs :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0