Det känns fint att ligga på topp, och glänsa över alla andra.

Ja, ni förstår jag känner mig överlägsen ;)
Ni suger! ;)

Klockan är "mitt i natten" och jag och min fina vän Hanna ligger i varsin säng hemma hos mig, med varsin dator!
Okej, jag ska vara ärlig, hon ligger på en madrass på golvet och jag ligger i sängen. MEN jag erbjöd henne iaf min säng! Riktigt snällt av mig!

Ganska rolig dag. Jag har faktiskt umgåtts med min pappa hela dagen!
Tror de var vid nio någon gång som Hanna & Ida kom utanför, för att göra sällskap med en rök!
Dålig ursäkt för att träffas btw, "kom på en rök". Varför säger man inte bara "Kom ut och snacka?".
Riktigt korkat, om ni frågar mig! ;) Fast jag själv säger de, men att jag är korkad lider inte jag av ;) 

Nu ska vi fortsätta våran "mys"kväll! ;)
Pussfuckinghejs! ;D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0