Hej hej, hemsk mycket hej!

Hellu! ;)
Just nu sitter jag med blondering i håret och äter choklad! Inte helt fel, de! ;)
Det borde bli gult, eller för hoppnings vis lite ljusare iaf! sen slänger jag i en askblond färg!
:) Börja just fundera hur klockan hann bli så mycket, men kom på att hunden skulle stanna var annan sekund och kissa.. på vägen till konsum!  Dessutom fick jag en grym kommentar när jag stod i kassan, av någon jag inte ens känner " Har du varit utomlands, tyckte du hade en sån fin solbrun färg". det var en ung pojk som sa de. HE-HE Solarium is daah shit! ;)

Nåmen, ska kika tv och vara otroligt lat nu, slänger in nån bild på håret senare! 
Pussfuckinghejs! ;)  


Bara för att jag aldrig lägger upp bilder! :p
Gammal bild, men undra om jag kommer sakna mitt mörka hår? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0