Äre bara gällivarebor.. eller?

Det finns folk som jag ärligt talat bara har lust att skjuta skallen av.
Jag menar, vad fan har ni här att göra? Det är ju inte precis så att folk uppskattar skitsnack och faklska "vänner". och varför sitter man och berättar hur falsk en människa är till någon annan.
Ett litet exempel :Idioten berättar till slynan om hur falsk miffot är. Säger inte det mer om Idioten än om miffot? =)

Egentligen så är det ingenting att bry sig om, MEN när sveriges falskaste människa påstår att folk hon/han inte känner är falska, då är det något som inte står riktigt rätt till där uppe...
Sen får man bara höra "men bry dig inte om det", "det var ju inte menat så".
Okej, visst! Det är möjligt, men jag vill inte att folk pratar om mig när jag inte hör det.
och det är så jävla uppenbart så det finns inte, vill man att människor pratar illa om en bakom ryggen så är det nog bäst att kolla upp vad som är fel. För det är inte okej att ta imot sån skit av folk, det är inte okej alls.
Även jag kan erkänna att IBLAND är det roligt att tjafsta och diskutera med folk. (dom där jävla folken alltså..)
Mn nu mer händer det bara om jag är på dåligt hurmör, fast till slut börjar jag ju... as garva.. X)

Det var allt från Fridas klaga stund, jag hoppas ni har haft en trevlig stund här! ;)
ALLVARLIGT?! Nu börjar det spåra totalt här..!

Efter att ha suttit och fundera på varför jag skrev de här saatans inlägget såååååå kom jag på att det var för att.. jag kände före! :D Nu går jag och min katt och sover så G'night! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0