Onsdag!

egentligen så är det torsdag men tänkte skriva lite om igår! ;)

Var i skolan och gjorde nationella, i svenska.
Skrev en krönika, rubriken skulle då vara "flammande kärlek".
När jag läste igenom de jag hade skrivit så såg jag att jag hade fått det att låta som att kärlek är någonting riktigt, riktigt hemskt! xD Camilla sa iaf att det var "jätte bra" skrivet. så förhoppnings vis så får jag väl G! :)
Efter det fick jag sluta, sköönt! Dessutom så fick jag låna en telefonjanne av AnnieBannie! Tack stumpan! :)
Med en telefon är jag oslagbar! ;)

På kvällen kom Sanna, sen Lisa. Skulle färga hennes hår och det gick ju som det gick de..
personligen så tycker jag att jag är svin grym på att färga hår, förutsatt att färgen räcker! som den dock inte gjorde i Lisas hår, Lisa= MargarinMarianne! :) Efter allt hårfargande fick jag mer besök av Linea och Amanda! =)
Roligt, roligt. Problemet är bara att jag inte längre har lust att göra någonting, eller umgås med någon :S
Jag är ett konstigt barn!

Pussfuckinghejs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0