Sug och svälj, tevlig helg!

Tjaaa! ;)

Här sitter jag och väntar på att det ska bli mörkt!
Jag hatar! att vara ute när det är ljust. Det är ju förfan hemskt.
Det känns ju som att alla ser vad man gör och tänker! xD
Nåmen känner mig ganska cool vakna vid nio idag, men tyckte att de alderes för tidigt att klivia upp då. Så fortsatte sova, och vakna för en liten stund sen. Måste bara säga att igår sög det! HÅRT! Fyfan vilken värdelös dag. Jag, Ida, Hanna & Sanna for till Andreas vid sex någon gång. Sen gick vi till elevhemmet. sen for vi till Elin.
Hade så tråkigt att jag höll på börja blöa, hade ingen stanns att ta vägen med mig själv! xD
Så vid tio, halv elva var jag hemma, och hade minsann inga planer på att lämna min säng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0