Värdelös Tisdag!

Vilken jobbig dag! Det finns absolut ingenting att göra.
Tänkte dra och sola med Sanna, men det blir först i kväll.
Sen så ska jag färga håret, igen.
Blekte slingor igår, ganska tjocka slingor, så att det vart inte direkt slingor utan nästan hela överhåret! 
Men nu så har jag iaf blivit en liten tiger, eller tigerfitta som Sanna & Hanna säger! ;) 
Och sen så var min goda vän Sanna så snäll och gav mig ett par HELT nya jeans!
Det var typ "ta två, få billigaste på köpet" och dom fick jag! ;)

Måste bara berätta en grej!
Igår när jag & Sanna stog utanför vetehatten, såååå var det fyra människor som gick in.
Det "roliga" i de hela var att den där första gubben råka smälla upp dörren rakt i ansiktet på sin vän! xD
Trodde seriöst att jag skulle dö, det låter inte så kul när man berättar. Men när man ser de irl så är det väldigt underhållande att titta på folk som smäller upp dörrar i anisktet på helt oskyldiga människor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0