Duktig_flicka

Känner mig duktig som har varit i skolan idag!
Det var dock väldigt jobbigt att kliva upp! Vakna vid halv nio, av att min bror väckte mig.
Det var typ " Kliv upp nu, din buss går snart".. svar: "men... jag är.. REDAN UPPE...!".
Aaah! eller hur! Så Pontus var så "snäll" och ställde klockan så den ringde just efter att han gått in till sitt rum, och klockan ringer hur länge som helst! Den kan hålla på i timmar, så jag MÅSTE kliva upp för att få tyst på eländet!
Dessutom så hade han gömt den ännu en anledning till att jag MÅSTE kliva upp!
Nu när jag sitter här i köket, med katten på bordet och ett vattenglas.. MEN det jag inte förstår är varför katten doppar sin tass i glaset. xD

Nu blir det fan att lägga sig framför tv:n!
Känns ju underbart! :P
btw, fortsätt läsa min tråkiga blogg..!
Pussfuckinghejs! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0