Jag har tråkigt, okej..?

Detta var ju jävlar i mig slöseri med tid!
Jo, JAG HAR INGENTING IMOT ATT FOLK KOMMENTERAR MIN BLOGG!
Och en till sak, snodde listan av Carin. så satt jag här oc svarade på frågorna och tillslut kom det "..som är osmart - Frida" HAHAHA! är det mig hon menar, så dog jag ju! xd


.. som du älskar av hela ditt hjärta - Familj & Vänner!
.. som du skulle offra livet för - En nära vän, eller någon i familjen.
.. som är den som smartaste du känner - Ingen är speciellt smart..
.. som alltid får dig på strålande humör - Ida & Hanna
.. som får dig att le när allt känns tungt - Ida, Hanna & Sanna
.. som är den omtänksamaste du vet - De flesta
.. som är en bitch - 
.. som är en fjortis - ;) 
.. som är en föredetta bästa vän - Jessica
.. som är snygg - ;)
.. som är osmart - Elina, är lite smått trög. Men jag gillar henne ändå!
.. som är en riktig vän - Ida
.. som är din älskling - Ingen
.. som är den galnaste du vet - Ida, helt klart!
.. som är den konstigaste du känner - Tessi
.. som är underbar - Vännerna
.. som är dum - ;)
.. som du kan prata med om allt - Ida & Sanna
.. som är din barndomsvän - Jessica, Evelina & Carin
.. som du saknar - Wiklund!
.. som betyder mest - Dom som förtjänat det
.. som du har spenderat mest tid med - Sanna 
.. som du var dum imot när du var mindre - Ingen
.. som du tycker är snäll  -  Sofie & Sabina
.. som du har sportat med -  Jessica
.. som du skulle vilja krama just nu - ;p
.. som du inte har träffat på länge - Ronja Wiklund & Mamma
.. som du vet saknar dig - Mamma
.. som du träffade idag - Sanna & HannaJ
.. som du tycker är söt - ;p
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - Tess, min söta lilla flicka som flytta in idag! :)

Kommentarer
Postat av: elina

haha tack fridus!! ;)

2011-01-26 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0