Underbar dag!

MEN! så härligt att vakna när det är sol ute!!
Som många kanske förstår så har jag inte varit i skolan idag heller!
Men jag har där imot bytt sängkläder i min säng, plockat lite små saker överallt, och damsugit överallt utom köket! Duktig_flicka_?.  Nu är jag iaf på väg in i duschen! Men varför inte blogga lite innan?
För idag är jag på grymt bra humör! Och den jäveln som förstör det har gjort sitt! ;)
Jag vet egentligen inte varför jag är så överdrivet glad idag? Det finns ingenting speciellt som hänt eller ska hända.
Men man kan väl vara glad ändå! Eller jag är inte glad, jag är överlyckig! Trots att jag inte har någon telefon!
Hojja, börjar bli less på folk som tar andras telefoner. Okej, jag kan ha tappat den själv. Men kommer ändå alltid vara less och förbannad på dom som tar andras saker! Vafan, har "ni" inte råd med egna eller? 
Tänkte jag själv har blivit av med 3-4 stycken. Nåmen idag ska jag iaf beställa ett nytt simkort, med mitt gamla nummer dock! Men skulle inte ha någonting imot att folk skrev sms lite oftare!? När jag inte kommer ha några nummer är det alltid lika spännade att få sms när jag inte känner igen numret! ;D

Nu hoppar jag i duschen, sen kommer pappa vid halv fyra. Då far jag och plockar undan farmors julgrejor, sen stan och solningen med Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0