Jahej!

Hur kan folk vara så otroligt jävla korkade och tro att man är "rädd" för dom för att man inte svarar på patetiska sms och sånt shit. Minns när man var mindre och bråkade med någon. Det var alltid igenom sms eller msn.
Det var dom enda altenativen man hade. Okej, ska jag vara 100% ärlig så har jag ALDRIG gjort det, alltså börja bråka med någon. eller jo, visst fan har jag de. men inte börja vara uppkäftig igenom sms och sånt.
Kommer ihåg att så fort man logga in på msn. Så var det direkt någon som skrev typ "Du är så jävla feg, vågar inte ens svara, jävla.." Ja vad fan man nu var, men var ju de ena med de tredje. =)
Jaha..? =) Nå nu är man plötsligt feg för att man FULLSTÄNDIGT skiter i vad andra säger. Jaahaa...? Men gud vad bra att någon vet allt! Det värsta är ju nästan när 14 000 personer börjar kommentera och trakasera.
Kommentera bilder att man är så ful och äcklig, man har fult hår. det ser så slitet ut. man sminkar sig som en fjortis, och har uringat. OKEJ?! Är det JAG som står ensam och tar i mot all skit av dom här 14 000 personerna utan att be någon om hjälp, ELLER dom 14 000 personerna som gaddar ihop sig mot en som är feg? =)

Jag hade väldigt tråkig så skrev bara om någonting som faktiskt kunde ha varit roligt att läsa!
Men det här är ju flera år sedan. men för många är det fortfarande så :p
Ha det bästa, G'night! ;)

skulle dock inte ha någonting imot en kommentar ;D


Kommentarer
Postat av: my

bra skrivet fridus :)

2011-01-28 @ 11:47:31
URL: http://myyhedmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0