S to the ex

Rubriken? kom faktiskt inte på någonting..
nåååvääl...
Sitter och tittar sex and the city, har varit despetar! Jag har inte haft någonting att göra!
Så jag ladda ner 9 filmer, och varit på två hyfsat långa promenader med Tess idag! Riktigt skönt!
Sen så har jag druckit 8 dl vatten! De ska tydligen vara bra om man vill ha en plattare mage. Och de vill ju jag. Min vovve MÅSTE ju också följa med på promenader, hon är inte speciellt smal.. =)

Snart hoppar jag i säng, och längtar tills posten kommer imorgon!
"tills posten kommer"?! Men det är faktiskt så att jag har beställt en hårförlängning. som jag dock inte riktigt har råd att hämta ut, men det är ju därför man har föräldrar, eller hur? ;)

Kom på en sak, fan va ful jag har blivit? :S
Ser ju gammal ut! x) Men de är nog så man känner i min ålder när man hade så brottom med att växa upp. Börja sminka sig när man var 11, verkligen inte okej!

Puss alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0