INTE OKEJ!

Om man skulle fortsätta sova?
Sen så KANSKE jag vaknar om nått år.
Jag måste sluta skämma ut mig på de här viset, det funkar fan inte!
Känner att jag lika gärna skulle kunna gå och grävan ner mig.. -.-'

Ååh, jag tänker aldrig mer dricka! De börjar fan spåra ur totalt!
Normalt så brukar jag inte ens bli full, förstår inte hur jag lyckas. Nu dricker jag tills jag just är på väg att spy.
Spelar ingen roll om jag får kväljningar,förtsätter ändå. Men ångrar de lika snabbt! x)
Men att jag skämmer ut mig! De är fan hemskt, alla brukar väl göra bort sig i fyllan. Men jag skojar inte, jag sitter här och har själmordstankar, förstå då att de är pinsamt?! :OOOO

När jag är full, så kommer jag ju alltid på massa grejer att göra. Men igår! Kunde jag inte hålla fingrarna i styr skrev ett sms till någon som jag ABSOLUT INTE skulle ha skrivit något som helst till, någonsin! Sedan ringde personen upp, och DÄR NI! Där börja allt pinsamt, fyfan skjut mig, snälla? Mina tankar och drömmar om döden börjar ta över helt. Och jag skojar inte! Fyfaan så pinsam jag är! VILL NÅGON VARA SÅ FÖRBANNAT VÄNLIG OCH BARA SLÅ IHJÄL MIG?!
Skulle uppskattas!

( Döden är ingenting att skoja om, men när jag säger att jag lika gärna skulle kunna gå och dö för att jag har skämt ut mig så börbannat. Då måste nu förstå att jag VERKLIGEN har skämt ut mig.)

Pussfuckinghejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0